דרוש/ה רכז/ת שיווק
לעמותת הגל שלי

עמותת הגל שלי הוקמה לפני למעלה מעשור במטרה לסייע לנוער בסיכון, אנשים עם צרכים מיוחדים ונפגעי טראומה, באמצעות שימוש בגלישת גלים ככלי חינוכי וטיפולי. 

העמותה ידועה בדינמיות שלה, חדשנותה, ובסטנדרטים המקצועיים הגבוהים שלה. כיום, אנו מפעילים  11 מרכזי גלישה בחופי ישראל, וממשיכים להתרחב ולצמוח תוך מיקוד במתן מענה מקצועי ומותאם אישית לכל קבוצה וקהילה.

היקף המשרה: מלאה | התפקיד כולל נסיעות ברחבי הארץ בין המרכזים השונים (דרוש – רישיון נהיגה ורכב פרטי) | תחילת עבודה: מיידית

 

מהות התפקיד

רכז/ת השיווק יהיה/תהיה אחראי/ת על יישום והוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות במטרה להגביר את המודעות לפעילות העמותה ולחזק את המותג שלה. העבודה תתבצע בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלת התקשורת השיווקית, ותכלול תמיכה רחבה בפעילות השיווקית השוטפת של העמותה.

רכז/ת השיווק יהיה/תהיה אחראי/ת על יישום והוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות במטרה להגביר את המודעות לפעילות העמותה ולחזק את המותג שלה. העבודה תתבצע בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלת התקשורת השיווקית, ותכלול תמיכה רחבה בפעילות השיווקית השוטפת של העמותה.

תחומי אחריות

1. הוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות: יישום תוכניות שיווקיות לשם השגת מטרות העמותה.
2. עבודה מול ספקים: ניהול קשרים ותיאום מול ספקים חיצוניים ופנימיים, בתחומים כמו יחסי ציבור, מדיה חברתית, עיצוב גרפי ודפוס, צילום, עריכת סרטונים וחומרים שיווקיים.
3. צילום ועריכה: ניהול הפקת סרטונים ותוכן ויזואלי המתעד את פעילויות העמותה.
4. ניהול צוות מתנדבים בתחום השיווק: הובלה והדרכה של צוות מתנדבים, כולל פיתוח מיומנויות, הכשרה והכוונה מקצועית.
5. מיתוג ופרסום: פיתוח והפקת חומרים שיווקיים לדיגיטל ולפרינט, תוך שמירה על קו מיתוג אחיד של העמותה.
6. אתר אינטרנט: תפעול שוטף של האתר (עברית ואנגלית), כולל עדכון תכנים, יצירת תוכן חדש ושמירה על רלוונטיות ועדכניות.

1. הוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות: יישום תוכניות שיווקיות לשם השגת מטרות העמותה.
2. עבודה מול ספקים: ניהול קשרים ותיאום מול ספקים חיצוניים ופנימיים, בתחומים כמו יחסי ציבור, מדיה חברתית, עיצוב גרפי ודפוס, צילום, עריכת סרטונים וחומרים שיווקיים.
3. צילום ועריכה: ניהול הפקת סרטונים ותוכן ויזואלי המתעד את פעילויות העמותה.
4. ניהול צוות מתנדבים בתחום השיווק: הובלה והדרכה של צוות מתנדבים, כולל פיתוח מיומנויות, הכשרה והכוונה מקצועית.
5. מיתוג ופרסום: פיתוח והפקת חומרים שיווקיים לדיגיטל ולפרינט, תוך שמירה על קו מיתוג אחיד של העמותה.
6. אתר אינטרנט: תפעול שוטף של האתר (עברית ואנגלית), כולל עדכון תכנים, יצירת תוכן חדש ושמירה על רלוונטיות ועדכניות.

דרישות התפקיד

- תואר ראשון בתחום רלוונטי. - ניסיון בעולמות השיווק – מינימום שנה. יתרון - היכרות עם המגזר השלישי - ניסיון בתחום הדיגיטל, עם דגש על ניהול תוכן ברשתות החברתיות. - אוריינטציה לעיצוב וגרפיקה (ידע בפלטפורמת Canva). - אוריינטצייה בפלטפורמת Wordpress לניהול האתר - ידע בצילום ועריכה, כולל הכרות עם תוכנות עריכה כמו Adobe Premiere Pro, CapCut - אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי לדוברי אנגלית שפת אם.

- תואר ראשון בתחום רלוונטי. - ניסיון בעולמות השיווק – מינימום שנה. יתרון - היכרות עם המגזר השלישי - ניסיון בתחום הדיגיטל, עם דגש על ניהול תוכן ברשתות החברתיות. - אוריינטציה לעיצוב וגרפיקה (ידע בפלטפורמת Canva). - אוריינטצייה בפלטפורמת Wordpress לניהול האתר - ידע בצילום ועריכה, כולל הכרות עם תוכנות עריכה כמו Adobe Premiere Pro, CapCut - אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי לדוברי אנגלית שפת אם.

כישורים נדרשים

- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות.
- יכולת הפקה ניהול פרויקטים, מיקוד במשימות ועמידה בלוחות זמנים.
- גמישות ויכולת להסתגל לשינויים בסביבה דינאמית.
- יכולת למידה מהירה, מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון.

- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות.
- יכולת הפקה ניהול פרויקטים, מיקוד במשימות ועמידה בלוחות זמנים.
- גמישות ויכולת להסתגל לשינויים בסביבה דינאמית.
- יכולת למידה מהירה, מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון.