דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש

עמותת הגל שלי פועלת למעלה מעשור עם תכניות ייחודיות המשתמשות בגלישה ככלי חינוכי
וטיפולי ופועלת עם נערות ונערים במצבי סיכון, חינוך מיוחד, א.נשים עם מוגבלויות ונפגעי טראומה.

לעמותה 12 מרכזי גלישה בפריסה ארצית מצפון עד דרום – מנהריה ועד ניצנים ואלפי משתתפים ומשתתפות שמצטרפים מידי שנה.

מאז ה- 7 באוקטובר הרחיבה העמותה את התכנית להתמודדות עם טראומה "כלים מהגלים", כבר מעל 2,000 נערות, נערים, צעירים ומבוגרים לוקחים בה חלק – בניהם יישובי עוטף עזה, שורדי הנובה והמסיבות, מפונים מהצפון, נערות ונערים שחזרו מהשבי ולוחמים שנפצעו בגוף ובנפש.

היקף משרה: משרה מלאה | מיקום המשרה:בת ים | תחילת עבודה: מיידית

תיאור תפקיד

• אחריות על קליטה וסיומי העסקה של עובדי מלגאי העמותה תוך מתן דגש לדרישות החוק. • ניהול מעקב ורישום של דיווחי הנוכחות בעמותה. • אחריות על הפקת שכר לעובדי העמותה. תחומי אחריות 1. ניהול כח אדם- לקליטה וסיום של עובדי העמותה ותיעוד המסמכים במערכות המידע של העמותה. 2. מלגות - ריכוז הקצאות של מלגאים בין מרכזי העמותה השונים/ קליטה אדמיניסטרטיבית של מלגאי העמותה. 3. אדמיניסטרציה - הפקת אישורי משטרה ותיעוד במערכות מידע של העמותה. 4. ניהול שעוני הנוכחות של העמותה ופיקוח על דיווחי הנוכחות וטיפול בבעיות פרטניות של הצוות. 5. טיפול ומתן מענה לבקשות אישיות של חברי הצוות השונים. 6. כל צורך נוסף שיעלה בהמשך.

• אחריות על קליטה וסיומי העסקה של עובדי מלגאי העמותה תוך מתן דגש לדרישות החוק. • ניהול מעקב ורישום של דיווחי הנוכחות בעמותה. • אחריות על הפקת שכר לעובדי העמותה. תחומי אחריות 1. ניהול כח אדם- לקליטה וסיום של עובדי העמותה ותיעוד המסמכים במערכות המידע של העמותה. 2. מלגות - ריכוז הקצאות של מלגאים בין מרכזי העמותה השונים/ קליטה אדמיניסטרטיבית של מלגאי העמותה. 3. אדמיניסטרציה - הפקת אישורי משטרה ותיעוד במערכות מידע של העמותה. 4. ניהול שעוני הנוכחות של העמותה ופיקוח על דיווחי הנוכחות וטיפול בבעיות פרטניות של הצוות. 5. טיפול ומתן מענה לבקשות אישיות של חברי הצוות השונים. 6. כל צורך נוסף שיעלה בהמשך.

דרישות התפקיד

• תואר ראשון או תעודה בתחום רלוונטי (חובה) • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ומערכות (חובה) • ניסיון עבודה עם כלי אופיס, בדגש על וורד ואקסל ורד (חובה) • הכרות עם עולם השכר ודיני העבודה (יתרון)

• תואר ראשון או תעודה בתחום רלוונטי (חובה) • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ומערכות (חובה) • ניסיון עבודה עם כלי אופיס, בדגש על וורד ואקסל ורד (חובה) • הכרות עם עולם השכר ודיני העבודה (יתרון)

כישורים אישיים נדרשים

• יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות • יכולת למידה מהירה • מוסר עבודה גבוה • סדר וארגון • יכולת תעדוף משימות

• יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות • יכולת למידה מהירה • מוסר עבודה גבוה • סדר וארגון • יכולת תעדוף משימות