דרוש/ה מנהל/ת אירועים​​ לעסק החברתי "על הגל"

אם את/ה ג'וקר אמיתי/ת עם נחישות, יכולות יוצאות דופן ויכולת בינאישית מעולה – יש לנו הצעה מעניינת עבורך.
לארגון צעיר, חדשני ופורץ דרך – "על הגל, פוגשים את הים, אחרת" – דרוש/ה מנהל/ת אירועים.
העבודה תתבצע ממרכז "הגל שלי" בבת ים ובמסגרתה בניה, שימור והרחבה של מערך שיתופי פעולה עם לקוחות עסקיים וארגונים על ידי פגישות יציאה לשטח והרבה פאן ומקצועיות גם יחד.

הגדרת תפקיד

1.אחריות על הגדלת הפעילות בעסק החברתי "על הגל" המקיים ימי כיף וגיבוש עם ערך מוסף בחוף הים. התפקיד כולל שימור והרחבת מערך הלקוחות של העסק החברתי, תוך הגדלת האימפקט החברתי והכלכלי שאנו מייצרים.

2.ניהול קשרי לקוחות – אחריות על מסע הלקוח מהצעת המחיר עד למישוב ולמידה.

3.יצירת אירועים "תפורים למידת הלקוח" תוך תיעוד הפרטים ותיאום לוגיסטי וארגוני.

4.תכנון ובקרה בהוצאת האירוע לפועל.

5.הזמנת רכש ובקרה על תשלומי חשבונות וגבייה מלקוחות.

6.תכנון אסטרטגי ושותפות בהצבת יעדים חברתיים וכלכליים כאחד.

היקף משרה – מלאה

דרישות תפקיד

בעל/ת תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה.

יכולת כתיבה וניסוח מסמכים רשמיים בעברית ברמה גבוהה מאד – חובה.

ניסיון מוכח של לפחות שנה במכירות/ בניית הצעות מחיר/ שיווק – חובה

יכולת שיווקית ומכירתית – בכתב ובעל פה – חובה.

ניסיון בתכנון ובקרה על תהליכים תפעוליים – חובה.

אנגלית – קריאה, כתיבה ודיבור ברמה טובה מאוד- חובה.
שליטה מלאה במחשבים ותוכנות לרבות Office, פלטפורמות גוגל השונות, ו- CRM – חובה.

תכונות נדרשות

כישורי ניהול ועבודה עצמאית: סדר וארגון מדוקדק, שירותיות ותקשורת ברמה גבוהה, תעדוף משימות, ניהול זמן, התנהלות עצמאית, כישורי עבודה בצוות (חלק מצוות על הגל) , שאפתנות, רעב להצליח וחריצות, יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים מדידים .

קו״ח יש לשלוח ל- dora@hagalsheli.co.il עם הכותרת ״מועמדות לתפקיד מנהל/ת אירועים"

בהצלחה למועמדות ולמועמדים!