בני נוער החינוך המיוחד עלולים לחוות קשיים חברתיים מורכבים. התמודדות עם סטיגמה, קושי בהבנת סיטואציות חברתיות, בידוד חברתי ועוד. אלו עלולים לגרום למצב רוח ירוד ותחושה של חוסר הבנה מהסביבה.
בני נוער על הספקטרום מתמודדים לרוב עם ליקויים בעיבוד החושי. דוגמה לכך היא הימנעות מפעילות חברתית, קושי ביצירת קשרים חברתיים, זהירות יתר, חשש מהתנסויות חדשות וקושי רב עם מעברים ושינויים בלתי צפויים.
בגל שלי פתחנו מודל ייחודי המאפשר לכל אחת ואחד להסתגל למים בקצב הנכון להם, לבסס תחושת ביטחון בקבוצה ולבסוף לגלוש בים ולהנות כשווים בין שווים.
באמצעות פיתוח ארוך שנים של כלים פדגוגים אפקטיבים הכוללים כרטיסיות רגשות, תמונות, משחקי תפקידים ועוד, אנחנו עוזרים לבני הנוער לזהות את רגשותיהם ולתמלל אותם הלאה לעצמם ולסביבה.
אנו מאמינים כי השילוב של חוויה מהנה ומעצימה בשילוב עם כלים ייחודים לפיתוח העולם הרגשי, יכולה להיות מועילה ביותר עבור בני נוער על הספקטרום האוטיסטי כמו גם אתגרים נוספים אחרים. חוויה זו תורמת להתמודדות עם אתגרי החיים ומצבי חיים שגרתיים ובמצבי לחץ, סיכון וחירום בהווה ובעתיד.