מעודכנת לתאריך 23/1/2025
הסדרי נגישות
עמותת "הגל שלי" נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
מידע על נגישות האתר
מעודכן ליום 27/11/2024
אנחנו בעמותת "הגל שלי" תמיד שואפים לספק לקהל הרחב הגולש באתר תוכן נגיש ככל שניתן, ללא כל קשר לטכנולוגיה בה נבנה האתר. אנחנו פועלים לעדכן ולהטמיע את כללי הנגישות ככל שניתן, בהתאם לעקרונות תקן הנגישות. האתר מותאם לדרישות הנגישות לרמה 2 (AA) של התקן W.C.A.G 2. הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים.
האתר מונגש באמצעות חברת UA USER ACCESSIBILITY ותומך בטכנולוגיות המסייעות המובילות בתחום.
תפריט הנגישות מציע מגוון של אפשרויות. כדי ללמוד עוד אל אופן השימוש לחצו על F1 במקלדת והוראות השימוש של התוסף תופענה.
בשל תנאים שאינם בשליטתנו, ייתכנו מקרים בהם לא נהיה מסוגלים לספק את המידע בצורה נגישה, לרבות משום שחלקים מסוימים באתרים טרם הונגשו. אנו נעקוב אחר מקרים אלו על מנת שנוכל לספק את הפתרון הטכנולוגי המתאים.
מסירת מידע בפורמט נגיש
בהתאם לצורך אנו מעמידים עבור לקוחותינו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות בהתאם לצרכיהם הספציפיים ככל האפשר. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז/ת הנגישות של החברה שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.
יש לציין כי אנו ממשיכים באופן תדיר במאמץ לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות, לגלוש בו בצורה הנגישה ביותר. במידה שנתקלת בבעיה או תקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח להתעדכן בכך ואת/ה מוזמנים לפנות בנושא לרכז/ת הנגישות שפרטיו/ה בהמשך ההצהרה, ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל בפנייה בהקדם האפשרי. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל האפשר:
- תיאור הבעיה
- מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
- באיזה דף גלשתם?
- סוג וגרסה של הדפדפן
- מערכת הפעלה
- סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)
פרטי התקשרות
שם העמותה: הגל שלי
כתובת: נחום גולדמן 6 א׳ יפו
פרטי רכז נגישות לתיאום פגישה נגישה ומידע נוסף
שם רכז/ת הנגישות: נעם פלר
טלפון: 050-7578984
מייל: noamf@hagalsheli.co.il
SMS / וואטסאפ: 050-7578984
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בעמותה:
אנא שימו לב הגל שלי הינה עמותה בעלת עשרה מרכזים שונים הפזורים ברחבי הארץ.
זהו סיכום כלל הסדרי ההנגשה ברחבי הארץ:
כתובות המרכזים
קריית ים – משה שפירא 8, קריית ים
כפר גלים – כפר הנוער כפר גלים
מעגן מיכאל – משותף חוף הכרמל
הדסה נעורים- כפר הנוער הדסה נעורים
תל אביב יפו – נחום גולדמן 6א
בת ים – דרך בן גוריון 117, בת ים
חוף ניצנים – חוף ניצנים
אשקלון – יונה גורן 1 אשקלון
הרצליה – השונית 2 הרצליה
שדות ים – כפר איזון – חוף שדות ים
נהריה – לא פעיל כרגע
חניה/כניסה
האם יש / אין חנית נכים בקרבת העסק | אשקלון – אין
בת ים – יש הדסה נעורים – אין הרצליה – יש כפר גלים – אין מעגן מיכאל – יש 2 חניות נכים נהריה – להשלים ניצנים -אין קריית ים – יש שדות ים – יש תל אביב יפו – יש |
מספר חניות הנכים בקרבת העסק | אשקלון – 0. יש חניית עפר
בת ים – 5 הדסה נעורים – אין הרצליה – 50 כפר גלים – 2 מעגן מיכאל – 2 נהריה – להשלים ניצנים -3 קריית ים – 2 שדות ים – 1 תל אביב יפו -3 |
חניון תת-קרקעי:
מגבלת הגובה בכניסת רכב לחניון היא 2.10 מ', |
קריית ים- אין
מגבלת גובה בהרצליה היא 2.0 מ' בת ים – יש |
האם יש רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז? | אשקלון – אין
בת ים – יש הדסה נעורים – יש הרצליה – יש כפר גלים – אין מעגן מיכאל – רכב שיכול לנסוע בשטח כורכר יכול להגיע עד קו החוף נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – אין קריית ים – יש שדות ים – כן עד המרכז, לא עד החוף תל אביב יפו -יש |
המרחק מהחניה לכניסה לעסק הינו: | אשקלון – 50 מ'
בת ים – 100 מ' הדסה נעורים – 20-30 מ' הרצליה – 20 מ' כפר גלים – 50 מטר מעגן מיכאל – 10-20 מ' נהריה – להשלים ניצנים – 10 מ' קריית ים – 10-20 מ' שדות ים – 10-20 מטר תל אביב יפו -500 מ' |
האם יש מדרגות בין החניה לכניסה לעסק? | אשקלון – אין
בת ים – אין הדסה נעורים – אין הרצליה – יש מדרגות ומעליות כפר גלים – אין מעגן מיכאל – אין נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – אין קריית ים – אין שדות ים – אין תל אביב יפו – אין |
האם יש מאחז יד לצד המדרגות? | אשקלון – אין
בת ים – אין הדסה נעורים – אין הרצליה – יש כפר גלים – אין מעגן מיכאל – אין נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – אין קריית ים – אין שדות ים – אין תל אביב יפו – יש |
האם יש רמפה בכניסה למרכז? | אשקלון – אין
בת ים – יש הדסה נעורים – אין הרצליה – יש כפר גלים – אין מעגן מיכאל – אין נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – אין קריית ים – אין שדות ים – אין תל אביב יפו – יש |
האם יש מאחז צד ברמפה? | אשקלון – אין
בת ים – אין הדסה נעורים – אין הרצליה – יש כפר גלים – אין מעגן מיכאל – אין נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – אין קריית ים – אין שדות ים – אין תל אביב יפו – יש |
האם יש סף קטן בדלת הכניסה של העסק? | אשקלון – יש
בת ים – אין הדסה נעורים – אין הרצליה – אין כפר גלים – אין מעגן מיכאל – יש נהריה – להשלים ניצנים – יש קריית ים – אין שדות ים – אין תל אביב יפו – אין |
רוחב הדלת בכניסה לעסק הינו: | אשקלון – 1.44 מ'
בת ים – 1.5 מ' הדסה נעורים – 1.5 מ' הרצליה – 0.85 מ' כפר גלים – 1.5 מ' מעגן מיכאל – 1.65 מ' נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – להשלים קריית ים – 1.5 מ' שדות ים – סטנדרטי תל אביב יפו -1.18 מ' |
האם ניתן להיכנס לעסק עם כלב נחייה או שירות? | אשקלון – ניתן
בת ים – ניתן הדסה נעורים – ניתן הרצליה – ניתן כפר גלים – ניתן מעגן מיכאל – ניתן נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – ניתן קריית ים – ניתן שדות ים -ניתן תל אביב יפו – ניתן |
לובי ומעליות
האם יש דלפק קבלה מאויש בקבלה?
|
אין |
האם יש עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה בדלפק? | אין |
האם יש פס מוביל לאנשים עם מוגבלות בראיה אל דלפק קבלה? | לא רלוונטי |
האם יש בבניין מעלית מותאמת לאנשים עם מוגבלויות | לא רלוונטי |
האם יש קריאת מס' הקומה במעלית אין מעלית | לא רלוונטי |
האם יש כתב ברייל במעלית אין מעלית | לא רלוונטי |
האם יש קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות | לא |
שירותים
האם קיימים שירותי נכים נגישים? | אשקלון – כן
בת ים – כן הדסה נעורים – כן הרצליה – כן כפר גלים – לא מעגן מיכאל – יש נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – לא קריית ים – לא שדות ים – כן תל אביב יפו – כן |
האם קיימים שלטי זיהוי והכוונה לשירותים? | אשקלון – כן
בת ים – כן הדסה נעורים – כן הרצליה – כן כפר גלים – לא מעגן מיכאל – לא נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – לא קריית ים – כן שדות ים – לא תל אביב יפו – לא |
האם השירותים ממוקמים בקומת המרכז? | אשקלון – כן
בת ים – כן הדסה נעורים – כן הרצליה – כן כפר גלים – כן מעגן מיכאל – כן נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – לא קריית ים – כן שדות ים – כן תל אביב יפו – כן |
אזור המתנה
האם יש מטבחון נגיש? | אשקלון – כן
בת ים – כן הדסה נעורים – אין הרצליה – כן כפר גלים – אין מעגן מיכאל – אין נהריה – להשלים ניצנים – אין קריית ים – יש שדות ים – אין תל אביב יפו – אין |
האם יש אזור המתנה עם כיסא מותאם? | אשקלון – אין
בת ים – אין הדסה נעורים – אין הרצליה – כן כפר גלים – אין מעגן מיכאל – יש. לא מקורה. נהריה – לא פעיל כרגע ניצנים – יש קריית ים – אין שדות ים – אין תל אביב יפו – אין |
לכל צורך ו/או מידע נוסף, אנא פנו לאיש הקשר או רכז הנגישות לפי פרטי ההתקשרות המפורטים לעיל או לנציג במקום.